גינה פור יו

דשא סינטטי או דשא טבעי

אתם חושבים שהגיע הזמן לשלב גינה שלכם דשא? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין מדוע יש לכם דילמה בין דשא טבעי ובין דשא סינטטי. ראשית, כדאי לדעת שבאופן כללי הרעיון של שילוב דשא בגינה חיובי ביותר, שכן מדובר על אלמנט שמוסיף מבחינת העיצוב, הנוחות והשימוש. שנית, דשא יכול לגרום לגינה שלכם גם להיראות הרבה יותר אלגנטית, אז למה לחשוב פעמיים? בבואכם להחליט האם אתם מעדיפים דשא טבעי או סינטטי צאו מנקודת הנחה שאין על כך תשובה אחת נכונה, שכן בסופו של דבר לכל אופציה כזאת יש יתרונות וחסרונות אחרים. זקוקים לעזרה כדי לקבל החלטה טובה? עיינו במאמר שלפניכם.

דשא סינטטי: נעים להכיר

אם גם אתם חושבים שדשא סינטטי זה אותו דשא שהיה קיים בעבר, אשר כבר ממבט ראשון ניתן היה להבחין בכך שהוא לא אמיתי, כדאי לדעת שהיום זה לא כך. ראשית, יש היום מגוון אדיר של סוגי דשא סינטטי ושנית, יש גם סוגים איכותיים מאוד. לכן, אם חששתם לרגע שלא יהיה לכם נעים לדרוך על הדשא הזה, דעו שזה כלל לא מדויק, שכן בפועל אם תבחרו בסוג איכותי, תרגישו את היתרונות של זה כבר מהרגע הראשון. מעבר לכך שהדשא נעים, יש לו עוד כמה יתרונות בולטים, כמו לדוגמא:

  • לא צריך לכסח אותו בכל פרק זמן מסוים
  • לא צריך להשקות אותו, ואין ספק שבמדינה כמו ישראל זה יתרון משמעותי
  • הוא לא מושך אליו מזיקים מסוגים שונים
  • הוא נשאר ירוק גם אחרי שנים

לכן ברור מדוע בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים באופציה כזאת ובהחלט יתכן שגם עבור הגינה שלכם זו יכולה להיות בחירה טובה.

דשא טבעי: כי על טבע לא מתפשרים

לעומת הדשא הסינטטי, כמובן שאת הדשא הטבעי אתם צריכים לכסח וגם להשקות, אך מצד שני, אי אפשר לטעות בו. הוא ירוק מריח טוב וגם נעים במיוחד למגע. אם יש לכם בבית בעלי חיים או ילדים קטנים, אתם תראו שהם מאוד ישמחו לרוץ, לרבוץ ולקפוץ על הדשא הטבעי, כך שאין ספק שזו יכולה להיות אופציה מוצלחת. כדאי לדעת שגם במקרה של דשא טבעי אנחנו יכולים לראות היום מגוון רחב של סוגים ולכן כדאי שתתייעצו עם המומחים לפני שאתם בוחרים לשתול דשא כזה או אחר.

לסיכום, קשה להחליט באיזו אופציה כדאי לבחור עבור הגינה, שכן כפי שראינו, לכל דשא יש את היתרונות ואת החסרונות שלו. מה שבטוח זה שבין אם אתם רוצים לשתול דשא טבעי ובין אם אתם רוצים להתקין דשא סינטטי, רצוי לפנות אל אנשי מקצוע שיעשו זאת עבורכם. מי שיש לו ניסיון, ידע וציוד מתאים תמיד יגיע לתוצאות טובות יותר לעומת אדם חובבן שמנסה בפעם הראשונה בחייו להתעסק עם דשא מסוג כזה או אחר.

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
פוסטים נוספים

עשוי לעניין אותך:

מהו עיצוב מודרני

עולם העיצוב מתפתח בקצב מסחרר והוא כובש הן את חללי החוץ והן את חללי הפנים של הבתים והמשרדים שלנו. כך, בין אם מדובר בגינה ובין

קרא עוד »

עיצוב גינות יוקרה

אחת מההנאות הגדולות שמוכרות לכול בעל גינה היא השינוי שהגינה עוברת, השינוי שבפריחה ובגדילה, ואף בנשירה ובצמצום של החורף, גינה מתוכננת היטב ומתוחזקת כראוי לצמחייה

קרא עוד »

השקעות נדלן שכוללת גינה

גינה היא נכס יקר לכל נכס. ניתן להשתמש בו למטרות אסתטיות, או שהוא יכול לשמש כהרחבה של חלל המגורים. גינות הן השקעה פופולרית עבור בעלי

קרא עוד »
דילוג לתוכן