גינה פור יו

הכנת הבית לקראת החגים – ככה תעשו זאת בקלות!

חג הפסח כבר מגיע אלינו, תוך שעונת האביב מהווה הזדמנות מושלמת לנקות את הבית, לפנות את החצר ולהכין את המרחבים לאירוח חברים ובני משפחה, ובכלל: מדובר בהזדמנות מעולה לארגן את המרחב עבור חופשת החג המבורכת.

בשל כך מומלץ להתכונן אל ימי החג והחופשה כבר עכשיו, תוך שאתם מבצעים פעולות ניקיון, טיפוח ועיצוב מרחב המגורים והמחייה.

אז כיצד אפשר להכין את הבית לקראת החגים? הנה כמה פעולות שכדאי לבצע:

ניקיון המרחב הפנימי – כדי להפוך את הבית למקום שכיף לשהות בו בחופשת החג כמו גם לארח בו חברים בכיף, מומלץ לנקות את הבית בצורה יסודית. התחילו בפעולות הניקיון כחודש לפני ערב החג, תוך שבכל יום אתם מקדישים כמה שעות לניקוי חדר או אלמנט אחר במבנה.

נקו את חדרי הילדים עם עזרה שלהם, נקו ארונות מטבח וכלי חשמל, מיינו ביגוד ותרמו בגדים שאינכם זקוקים להם לצדקה, ובצעו את כלל הפעולות הדרושות לניקיון יסודי ומראה נעים ומושלם של המרחב הפנימי.

הכינו את הגינה – בימי האביב הבאים עלינו לטובה, אנחנו אוהבים לארח חברים ובני משפחה במרפסת או בחצר, ובכלל להפוך את המרחב החיצוני של הבית לזמין ונגיש יותר עבורנו.

כדי לטפח את החצר והגנה לקראת האביב, בחרו חברת גינון מעולה שתוכל לפנות מפגעים מהחצר, לסלק עשבים שוטים, לגזום עצים, להכין את האדמה לשתילה ולהפוך את החצר שלכם לגינה מלבלבת מלאת פרחי אביב קסומים.

בצעו פוליש למרצפות – ככל שהשנים נוקפות, הרצפה בבית הופכת לפחות מבריקה, למוכתמת, ישנן מרצפות שחוקות או שבורות ובכלל נראה כי הרצפה דרושת חידוש בהול! לשם כך מומלץ לבצע לקראת החגים פוליש לרצפות. המומחים בתחום, כמו אלה בקישור הבא: https://super-clean.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%A8%D7%A6%D7%A4%D7%94/ יתקנו מרצפות שבורות, יבצעו שיוף של המרצפות למען אחידות הרצפה, ולאחר בחירת סוג הפוליש שתרצו – יבצעו הנחת פוליש מקצועית על המרצפות, ייבוש  והברקה עד קבלת מרצפות במראה חדיש מבריק ומושלם.

לסיכום,

חג הפסח ועונת האביב נועדו גם עבור אירוח אבל גם עבור מנוחה. לכן, כדי שלא תצטרכו לעבוד קשה מידי בחג, מומלץ כבר עכשיו להכין את הבית לחופשה ולערב החג המשמח!

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
פוסטים נוספים

עשוי לעניין אותך:

מהו עיצוב מודרני

עולם העיצוב מתפתח בקצב מסחרר והוא כובש הן את חללי החוץ והן את חללי הפנים של הבתים והמשרדים שלנו. כך, בין אם מדובר בגינה ובין

קרא עוד »

עיצוב גינות יוקרה

אחת מההנאות הגדולות שמוכרות לכול בעל גינה היא השינוי שהגינה עוברת, השינוי שבפריחה ובגדילה, ואף בנשירה ובצמצום של החורף, גינה מתוכננת היטב ומתוחזקת כראוי לצמחייה

קרא עוד »

השקעות נדלן שכוללת גינה

גינה היא נכס יקר לכל נכס. ניתן להשתמש בו למטרות אסתטיות, או שהוא יכול לשמש כהרחבה של חלל המגורים. גינות הן השקעה פופולרית עבור בעלי

קרא עוד »
דילוג לתוכן