גינה פור יו

כך תשדרגו את מראה הגינה

רוצים לחדש ולרענן את מראה גינת הבית? תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות בחירה נכונה של רהיטי גן.

לבית פרטי יש יתרונות רבים, אך אין ספק שאחד היתרונות המשמעותיים זו הגינה. גינה, כאשר היא מתוכננת נכון, היא מקום מושלם לאירוח חברים ובני משפחה והיא גם יכולה להיות הפינה השקטה והנעימה שלכם בבית. תוכלו לקרוא בה ספר, לשבת עם כוס קפה בסוף יום עמוס וגם סתם לנמנם ביום חמים, תחת קרני השמש הנעימות והאוויר הפתוח. כדי ליהנות מכל היתרונות שיש לגינה להציע לכם, אתם צריכים לבחור ברהיטי גינה מתאימים.

איך בוחרים ריהוט גן ברמה גבוהה?

ריהוט גן איכותי בוחרים קודם כל בחנות אשר מתמחה בייצור או שיווק של רהיטים, המתאימים לאקלים הישראלי. רהיטי גן מוצבים במשך שעות רבות באוויר הפתוח, וגם אם אתם דואגים לכסות אותם במהלך החורף, הם עדיין חשופים ללחות גבוהה, לרטיבות ולחום. לכן חשוב מאד שהרהיטים יהיו עשויים מחומרי גלם עמידים לשינויי מזג האוויר.

נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון זהו עיצוב הרהיטים. כאשר מתכננים גינה, יש בדרך כלל קו מנחה לסגנון העיצוב. יש גינות ירוקות, גינות כפריות, גינות יוקרתיות, גינות פשוטות וגינות אשר משלבות בין בריכות, דקים, פרגולות, שבילי אבן מרוצפים ואלמנטים נוספים המעשירים את הגינה. בחירת הריהוט צריכה להשתלב עם כל האלמנטים הללו וליצור מראה נקי והרמוני.

אם בחרתם לבנות דקים לגינת הבית או להתקין פרגולה, חשוב שהרהיטים יהיו מתאימים ולא ישרטו את הדק מצד אחד, ומצד שני יתאימו למידות הפרגולה שמעליהן כדי שכולם יוכלו לשבת באזור המקורה. בנוסף, רצוי שהרהיטים יהיו קלים מבחינת משקל, כדי שתוכלו להזיז אותם ממקום למקום לפי הצורך. עם זאת, משקל קל לא יכול לבוא על חשבון יציבות ולכן יש לוודא שהרהיטים חזקים ולא רעועים, כדי שתוכלו לשבת עליהם בבטחה.

לסיום ישנו גם נושא התקציב. כיום אפשר להשיג ריהוט גן במגוון סגנונות עיצוב, כולל מערכות ישיבה מהודרות, רהיטים עשויים ראטן, עץ, אלומיניום ופלסטיק. ישנן ספות, כיסאות מיטות שיזוף, שולחנות וכן הלאה, וצריך לבחור את סט הרהיטים כך שיתאים לתקציב העומד לרשותכם. בנקודה זו חשוב לזכור שזול לעתים יכול להיות יקר ולהיפך. אם תקנו רהיטי גינה העשויים מחומרי גלם ירודים, סביר להניח שהם לא יחזיקו מעמד זמן רב ואז תצטרכו לקנות רהיטים חדשים. לעומת זאת, השקעה התחלתית ברהיטים איכותיים תוכל לשרת אתכם למשך שנים רבות ולכן היא חסכונית לטווח הארוך.

בחרתם רהיטי גן  – מה עכשיו?

רהיטים יכולים לשדרג את מראה הגינה בצורה ניכרת וגם להפוך אותה לפינת חמד נוחה ומזמינה, אולם ישנן תוספות נוספות היכולות להשפיע על מראה הגינה.

כאן כבר נכנס הטעם האישי שלכם ועד כמה אתם רוצים או יכולים להשקיע בטיפוח הגינה ועיצובה. תוכלו לבחור לבנות בריכות נוי, להתקין שבילי אבן, לשתול צמחייה הכוללת שיחי נוי, פרי וירק וכמובן לשלב תאורת גן מחמיאה.

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
פוסטים נוספים

עשוי לעניין אותך:

מהו עיצוב מודרני

עולם העיצוב מתפתח בקצב מסחרר והוא כובש הן את חללי החוץ והן את חללי הפנים של הבתים והמשרדים שלנו. כך, בין אם מדובר בגינה ובין

קרא עוד »

עיצוב גינות יוקרה

אחת מההנאות הגדולות שמוכרות לכול בעל גינה היא השינוי שהגינה עוברת, השינוי שבפריחה ובגדילה, ואף בנשירה ובצמצום של החורף, גינה מתוכננת היטב ומתוחזקת כראוי לצמחייה

קרא עוד »

השקעות נדלן שכוללת גינה

גינה היא נכס יקר לכל נכס. ניתן להשתמש בו למטרות אסתטיות, או שהוא יכול לשמש כהרחבה של חלל המגורים. גינות הן השקעה פופולרית עבור בעלי

קרא עוד »
דילוג לתוכן