ריהוט גן מראטן

הראטן הינו אחד החומרים הנוחים ביותר לעבודה – הוא גמיש, חזק, נאה ועמיד, ומאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של עיצובים שונים לריהוט הגן שלכם. אפשרויות העבודה הרבות שמאפשר חומר זה נותנות למעצבים יד חופשית ומרחב יצירה לתת לדמיון ללכת הלאה, וכך השוק זוכה כל שנה ושנה למלאי חדש של עיצובים מרשימים ונוחים לשימוש.

עם הראטן אפשר לעשות הכול, והדבר מאפשר לכם לא רק עיצוב מיוחד, נעים ונאה, אלא גם במחירים נוחים, בייחוד ביחס לעמידות ולרמת הגימור הגבוהה שהחומר מאפשר. ניתן לעצב את הגן כולו ברהיטי ראטן, ובכך לקבל מראה אחיד וייחודי, נעים וטבעי לחלוטין.

רהיטי הראטן הזמינים לגן שלכם:

רהיטי הראטן לגן הנפוצים ביותר בשוק הינם:

1. כיסאות ראטן – כיסאות קלים ונוחים במיוחד. כיסאות אלו שזורים בחומר החזק והקל, ונוחים במיוחד להזזה. למרות הקלילות שלהם, החומר האיכותי שומר על חוסנם, והם עמידים בפני פגעי מזג האוויר ונשארים חזקים ויציבים לאורך זמן.

2. שולחנות מראטן – שולחנות נמוכים או גבוהים, לעיתים עם שילוב של חומרים, בהתאם לעיצוב, ואפילו כתושבת לשולחן זכוכית. שולחנות אלו יוצרים מראה אקזוטי ונעים, וכמו הכיסאות, הם עמידים וחזקים.

3. מיטת שיזוף – ניתן כיום למצוא גם מיטות שיזוף נוחות ומתכווננות אשר בנויות מראטן השזור על בסיס חזק מחומרים שונים, מה שמאפשר גמישות רבה ושימוש תדיר תוך שמירה על מראה טבעי ונעים, ולא מתפשר.

רהיטים ייחודיים

כפי שסיפרנו, גמישותו ועצמתו של הראטן מאפשרים ליצור מגוון ייחודי של עיצובים, ולמי מכם שרוצה חצר ייחודית ויוצאת מגדר הרגיל, ניתן למצוא סטים מפתיעים וכיסאות בכל צורה אפשרית. קונכיות עגולות המכילות מושב נוח, סט הדומים יפהפה, ומגוון רחב של סטים של סלון-חוץ לאירוח או ישיבה נינוחה.

למפונקים אוהבי החיים הטובים ישנם ערסלים מעוצבים בראטן. ערסלים אלו מגיעים עם מתלה אישי, ומאפשרים ישיבה נוחה וייחודית, מפנקת ומרשימה, בתוך אביזר מעוצב. אביזר זה מתאים למי שאוהב מראה יוצא דופן, ונהנה ממה שלחיים יש להציע, בלי להתבייש ליהנות מהרגע.

מגוון העיצובים מאפשר לכם לרהט את הגן שלכם מא' ועד ת', והכול עם רהיטי ראטן מובחרים לגינה.

דילוג לתוכן