גינה פור יו

עיצוב גינת הבית

כל מי שזכה בבית פרטי מודע לעובדה שהגינה היא מבין במקומות המרכזיים והאטרקטיביים ביותר בבית בעלת יתרונות ומעלות רבות.

אל הגינה אנו יוצאים לשתות את הקפה של הבוקר, בגינה אנו נוהגים לאכול ארוחות משפחתיות, לארח, ליהנות עם הילדים מפעילויות רבות ומגוונות, על כן, על הגינה לעמוד בדרישות של בני הבית ויחד עם זאת על הגינה להיות מאורגנת ואסתטית, מה שיאפשר לנו בילוי מהנה ובטוח ובאווירה נעימה ומזמינה.

טיפים יעילים המדריכים כיצד לעצב את גינת הבית

על התכנון ועיצוב הגינה לעמוד במספר קריטריונים חשובים ועקרים בניהם: גינה המותאמת לצרכי בני הבית, לסגנון עיצוב אהוב ומועדף ואף לאופי הגינה.

בזמן תכנון ועיצוב גינה יש להביא בחשבון מספר פרמטרים מרכזיים אשר יסייעו בידכם ויובילו לכדי תכנון ועיצוב יעיל ופונקציונאלי ולגינה אידיאלית ואטרקטיבית

בשלב הראשון חשוב לקבוע ולהגדיר את אומדן התקציב הראשוני לטובת תכנון ועיצוב הגינה ולהכיל בו את כל המרכיבים והאלמנטים אותם אנחנו מעוניינים לשלב בגינת החלומות שלנו.

בשלב השני ובזמן התכנון יש לחלק את הגינה באופן פונקציונאלי, כך שכל הצרכים והמרכיבים בה יהיו ברורים, תוך התייחסות לגודל הגינה ובהתאם לממדי השטח.

אין ספק שככל ששטח הגינה גדול יותר כך האפשרויות הן גדולות ורבות, ביחס לגינות קטנות בהן האפשרויות מוגבלות והתכנון והעיצוב הופכים למאתגרים יותר.

ריהוט גן

עיצוב הגינה מגלם בתוכו מספר מרכיבים ואלמנטים עיקריים ובולטים הכוללים בין היתר:

תאורה – אחד המרכיבים המשפיעים על האווירה ועל התחושה בגינה היא ללא ספק התאורה, את התאורה יש למקם במקומות המיועדים לכך, בין אם מדובר בתאורה מתחת לפינת הישיבה, בשבילים ובדרכי הגישה והן בתאורת נוי אשר מטרתה להעציב ולהבליט את האלמנטים המיוחדים בגינה. ישנם סוגים לא מעטים של תאורת גינה החל מעמודי תאורה, דרך תאורת הצפה וכלה בתאורה דקורטיבית

צמחייה – בזמן תכנון ועיצוב גינה יש לבחור את הצמחייה באופן קפדני תוך התייחסות לאופי וסוג הצמח וכן מיקומו במקומות הנכונים ביותר בעבורו אשר יאפשרו לו לגדול ולצמוח באופן טבעי ובצורה היעילה והאיכותית ביותר.

ריהוט גן ופינות אירוח – אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב גינות בתים פרטיים הוא ריהוט לגינה,
כאשר ריהוט גן מומלץ ביותר, הוא ללא ספק ריהוט גינה העשוי ראטן אשר עד מהרה תפס את מקומם של פינות ומערכות הישיבה העשויות מעץ הידוע במשקלו הכבד ובצורך בתחזוקה שותפת.

ריהוט גן העשוי ראטן ידוע במידותיו הרבות וביתרונותיו השונות שכן, ריהוט העשוי ראטן נחשב לבין סוגי הריהוט העמידים והחזקים ביותר בפני תנאי האוויר השונים.

ריהוט לגינה מגיע במגוון סגנונות ועיצובים החל מפינות אוכל, פינות ישיבה, ערסלים, נדנדות ועוד.
ציוד משלים לגינה – בנוסף, ישנם פריטים נוספים ומומלצים לגינה כגון מחסן גינה אשר יאפשר לכם ליהנות מסדר וארגון בשטח הגינה וכן ניתן למקם גריל גז ו/או מנגל, אשר יאפשר לכם לארח ואף ליהנות מארוחת בשרים על האש באווירה נעימה ומזמינה.

 

 

 

 

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
פוסטים נוספים

עשוי לעניין אותך:

מהו עיצוב מודרני

עולם העיצוב מתפתח בקצב מסחרר והוא כובש הן את חללי החוץ והן את חללי הפנים של הבתים והמשרדים שלנו. כך, בין אם מדובר בגינה ובין

קרא עוד »

עיצוב גינות יוקרה

אחת מההנאות הגדולות שמוכרות לכול בעל גינה היא השינוי שהגינה עוברת, השינוי שבפריחה ובגדילה, ואף בנשירה ובצמצום של החורף, גינה מתוכננת היטב ומתוחזקת כראוי לצמחייה

קרא עוד »

השקעות נדלן שכוללת גינה

גינה היא נכס יקר לכל נכס. ניתן להשתמש בו למטרות אסתטיות, או שהוא יכול לשמש כהרחבה של חלל המגורים. גינות הן השקעה פופולרית עבור בעלי

קרא עוד »
דילוג לתוכן