גינה פור יו

עיצוב הגינה באמצעות עץ

הגינה, חצר הבית והמרפסת הם חלק בלתי נפרד משגרת חיינו בבית. כל אחד חולם על גינה מעוצבת ויפה, שאופן הישיבה והשהות בה תהיה נעימה ומרעננת.

כל אחד בוחר את עיצוב הגינה שלו על פי טעמו האישי ועל פי מה שנותן לו את הרוגע ואת המקום לנוח בו ולהירגע ממרוצת החיים.

עיצוב גינה

כשאתם מעצבים גינה, אתם צרכים לחשוב על הכול. החל מהשביל הסלול, הפרחים, המדשאה, פינת הישיבה, העצים, פרגולות עץ, ועד רהיטי חצר שונים.

אחד הדרכים הייחודיות לעיצוב גינה בהשראה טבעית ונעימה הוא עיצוב הגינה באמצעות עץ. ישנם מוצרי ורהיטי עץ רבים המיועדים לעיצוב הגינה והם מעניקים לחצר שלכם את המראה הכפרי הקלאסי, הרגוע והשלו.

בתכנון הגינה אל תשכחו את כל הפרטים הקטנים. ראשית קבעו את השלד, המכיל דשא ועצים, מדרכות ושבילים, אבנים, חיפויים ואלמנטים שונים.

צמחים

חשבו על הצמחייה, אילו צמחים תרצו לראות בגינה שלכם? שיחים, צמחי ראווה מטפסים, פרחים לנוי, עשבי תבלין, עצי פרי וכדו'.

אם תתחרטו על בחירתכם או על המיקום שהצבתם את הצמחים, אל דאגה תוכלו לשנות אותם בכל עת, בזמן קצר ובמחיר לא יקר מידי.

חשוב לבחור את הצמחים המתאימים לאקלים בגינה שלכם, וזכרו: אל תשתלו את הצמחים צפוף מידי. הם יגדלו ויבלעו את היופי, אחד של השני והטיפול בהם יהיה קשה יותר.

דק

בכל הקשור אל תכנון והקמת גינה, ישנם אנשים רבים שבוחרים להתקין בגינות שלהם דק עץ. יש לכך יתרונות רבים. הדק מוסיף לעיצוב האסתטי של הגינה. השילוב של הצמחייה עם הדק הוא מושלם. ניתן לבחור בסוגי עץ שונים להתקנת הדק, על פי הצמחים הגדלים בחצר. תוכלו ליצור שביל עץ מגניב, על ידי התקנת הדק בצורות שונות ויפות.

ריהוט עץ

כמו כן, על מנת לתת לגינה מראה נעים, כפרי וטבעי, כדאי להוסיף ריהוט עץ. ספסלים ושולחנות קק"ל או בעיצוב כפרי, פינות זולה עם שולחנות נמוכים, פרגולות עץ, מחסנים ובקתות עץ, נדנדות גינה וספסלי עץ מעוצבים.

תוכלו גם להוסיף [כמובן על פי גודל הגינה] מתקני משחקים לילדים, טרמפולינה, ג'קוזי או בריכה, פינת ברביקיו ואפילו מטבח חוץ עם הציוד הנדרש.

כדאי גם להשאיר מקום לצמחים עונתיים, על מנת לשתול פרחים שונים בעונות המתאימות, לקבלת מראה חדש ומגוון מידי פעם. שלא יימאס לכם מהעיצוב הקבוע בגינה שלכם.

פרגולות עץ

רבים בוחרים לבנות בגינה שלהם פרגולות עץ. גם כאן תוכלו למצוא מבחר ענק של סוגי עצים לפרגולות. פרגולות עץ גושניות, בעלת קורות רחבות וגסות. תוכלו להזמין את הפרגולה בכל גודל וצורה שתרצו.

רשתות – פרגולות אלה נותנות מראה יוקרתי לגינה. תוכלו לקבוע את הגודל והצורה של הרשתות. ניתן גם לשלב עם סרגלי הצללה.

ישנם עוד סוגי פרגולות וחיפויים רבים. בדקו מהו הסוג האהוב והמועדף עליכם מבחינת תקציב ומראה.

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
פוסטים נוספים

עשוי לעניין אותך:

מהו עיצוב מודרני

עולם העיצוב מתפתח בקצב מסחרר והוא כובש הן את חללי החוץ והן את חללי הפנים של הבתים והמשרדים שלנו. כך, בין אם מדובר בגינה ובין

קרא עוד »

עיצוב גינות יוקרה

אחת מההנאות הגדולות שמוכרות לכול בעל גינה היא השינוי שהגינה עוברת, השינוי שבפריחה ובגדילה, ואף בנשירה ובצמצום של החורף, גינה מתוכננת היטב ומתוחזקת כראוי לצמחייה

קרא עוד »

השקעות נדלן שכוללת גינה

גינה היא נכס יקר לכל נכס. ניתן להשתמש בו למטרות אסתטיות, או שהוא יכול לשמש כהרחבה של חלל המגורים. גינות הן השקעה פופולרית עבור בעלי

קרא עוד »
דילוג לתוכן