גינה פור יו

ריהוט מעוצב לגינה

הגינה זה אחד האזורים הכי מיוחדים בבית. גינה שמעוצבת נכון מאפשרת לדיירי הבית ליהנות ממנה בכל עונות השנה. מעבר לזה, שימוש נכון בחלל של הגינה יכול להפוך אותה לגינה של המון אפשרויות.
הדבר הראשון שחשוב להתקין זה פרגולות לגינה. פרגולות לגינה יגנו על היושבים בגינה מהשמש ובעונות קרות יותר, ניתן יהיה בפשטות רבה לתחם את הפרגולה, מה שיאפשר לכם ליהנות ממנה גם כשקריר או גשום. אחרי שהתקנתם את הפרגולה אתם יכולים להמשיך לעצב.

ריהוט גן מעוצב
מגוון אפשרויות לנוחיותכם

מומלץ מאוד לשלב בריהוט לגינה ספסלים, שולחן קטן לקפה ואם יש מקום אז גם שולחן גדול יותר שניתן להשתמש בו כשולחן אוכל לחצר. בנוסף, נדנדת עץ יכולה לשמש גם כמקום ישיבה וגם כאלמנט עיצובי מיוחד.
אם יש לכם ילדים, אתם יכולים לבנות בית על העץ או בית עץ או פלסטיק קטנים על הרצפה. אפשר להתקין גם מתקני שעשועים נוספים, הכל במטרה להפוך את הגינה למקום שיהיה נעים גם לילדכם לשהות בו.
רעיון נוסף שיכול לשדרג את עיצוב הגינה שלכם הוא בריכת דגים קטנה. ניתן לחפור בור קטן בפינת הגינה, לתחם אותו בעזרת בטון ולמלא במים ודגים. זה משהו שאפשר לקנות ואפשר כמובן גם לעשות לבד.
כדאי כמובן גם לשתול פרחים, עציצים, ערוגות תבלינים ואפילו עצים, כדי להעניק לגינה שלכם מראה כפרי ונעים ומעבר לזה, כדי שתוכלו להשתמש בחלק מהצמחים לבישול או לתה.

מדורת גן – טרנד חם תרתי משמע

מעבר לכל הטיפים שהזכרנו לעיל, שאת רובם וודאי כבר ראיתם בגינות של חברים, אנחנו רוצים לספר לכם על טרנד חם, תרתי משמע, לעיצוב הגינה: מדובר על מדורת גן מעוצבת.
מדורת גן מעוצבת זה אלמנט עיצובי, אך ללא ספק גם פונקציונלי, שנכנס לגינותיהם של תושבי ישראל בתקופה האחרונה. מדורת גן זו המילה האחרונה בתחום עיצוב הגינות ולא סתם.
תארו לעצמכם איזה שדרוג לגינה שלכם יהיה להתקין מדורת גן במקום תנורי חימום, שגם לא נראים טוב ובינינו, כשמנסים לחמם גינה שלמה פתוחה כשבאמת קר, הם לא תמיד עובדים.
דבר ראשון האלמנט הזה מוסיף הרבה מאוד שיק לגינה שלכם ודבר שני, זו מדורה קבועה, שאתם יכולים להדליק בפשטות, היא ידידותית לסביבה ולא מסכנת את הצמחייה מסביב.
כל האנשים שכבר יש להם מדורת גן מעוצבת בחצר מדווחים שמאז התקנתה כל האורחים שמגיעים אליהם מחמיאים עליה ומעבר לזה, שהיא באמת שימושית.

גינה מעוצבת ומרוהטת נכון

בשורה התחתונה, עיצוב נכון לגינה יכול לשדרג משמעותית את הגינה הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונלית.
יש הרבה מאוד אפשרויות לריהוט והחוכמה היא לבחור רק את מה שמתאים לכם, בהתאם לדרישות, לצרכים וכמובן לתקציב שעומד לרשותכם. ריהוט מעוצב לגינה יהפוך את האווירה בבית שלכם ובפרט באזור החיצוני, לאווירה שיקית, או במילים אחרות – לגינה שכולם רוצים להיות חלק ממנה.

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
פוסטים נוספים

עשוי לעניין אותך:

מהו עיצוב מודרני

עולם העיצוב מתפתח בקצב מסחרר והוא כובש הן את חללי החוץ והן את חללי הפנים של הבתים והמשרדים שלנו. כך, בין אם מדובר בגינה ובין

קרא עוד »

עיצוב גינות יוקרה

אחת מההנאות הגדולות שמוכרות לכול בעל גינה היא השינוי שהגינה עוברת, השינוי שבפריחה ובגדילה, ואף בנשירה ובצמצום של החורף, גינה מתוכננת היטב ומתוחזקת כראוי לצמחייה

קרא עוד »

השקעות נדלן שכוללת גינה

גינה היא נכס יקר לכל נכס. ניתן להשתמש בו למטרות אסתטיות, או שהוא יכול לשמש כהרחבה של חלל המגורים. גינות הן השקעה פופולרית עבור בעלי

קרא עוד »
דילוג לתוכן